måndag 3 januari 2011

Härliga tid..

 Vi har haft en super härlig Jul med mycket god mat, mys och roliga besök! Men nu är den över för i år.. men här kommer dock julsakerna plus gran vara framme tills tjugondaknut:) om nu granen tillåter (och kära P..)
Har som ni har märkt haft en liten bloggpaus, har varit lite fullt upp med annat roligt!! men nu blir det bättre.

Hej nya år säger jag..

Hoppas ni alla haft en bra och skön jul?
Vi firade julafton med lunch hos farmor och farfar och kvällen hos mormor och morfar i Årjäng, där stannade vi (jag och Svea) till onsdag då vi tog bussen hemåt till pappa P igen som åkte redan på söndag kväll. Så mysigt att vara hemma några extra dagar och träffa alla goa syskonbarn och kompisar..
Hade en supermysig dag på tisdagen med låååång fika dejt och långpromenad med Svea´s kompis L och hans mamma.... Bonus också att kommisarie T hann komma:) så himla roligt att se er!!

Idag är det måndag och en skön ny vecka, en kortvecka... P är ledig fredag så helgen kommer ju redan på onsdag!! jippie för mjukstarter älskar det..
I dag ska jag och Svea göra uppdatering i hennes garderob.. börjar bli lite korta byxor nu, Svea har blivit lång!! Bara hon vaknar så ska vi göra oss klara för en liten shoppingtur.

Svea fick så mycket julklappar, så mycket fint...  nästan lite galet!! Nästa år tycker jag att vi ska köpa EN sak och resten skänker vi till dom som verkligen behöver.

Hoppas ni får en fin dag!

Kram från mig


Visar lite pics från julen


Goa syskonbarnen Gustaf & Ludvig med den fin och snääälla tomten..

Sötaste lilla Svea i knät på farfar, kalas att vara utan byxor och strumpor..


Jag och min lilla skatt..


Det blev några promenader, här går vi runt Strand:)

Fina P hemma hos mor & far..

Lilla Svea bea i sina skottich... eller Tartan mönstrade byxor som jag älskar!!! Kanske märks:)



Inga kommentarer: