tisdag 11 januari 2011

Helgen som gick..

Detta möttes vi av när vi kom fram till stugan... snö snö snö!! märrker ni att bilden är tagen innifrån bilen:) Ja Svea vaknade precis när vi anlände så vi satt och verkligen tittade på när P tog sig an massan....
Nästa gång är det min tur:)


Hej januari tisdag

Hoppas ni alla har det bra och att det nya året startat med en uppsving!

Vi tillbringade våran helg och trettonhelg i stugan i Branäs och jisses va skönt det har varit.. Bara lilla familjen! Det har verkligen varit en riktig softar helg med promenader, fika, god mat och massa massa bokläsning... Underbart!!
Hade som tanke att jag också skulle ut och åka i spåret men sparade min energi... har varit lite si å så med den, tror att jag kanske inte får imig tillräckligt helt enkelt??

Men skönt att bara vara och mysa med lilla Svea som verkligen trivs däruppe..


Blir nog en tripp upp snart igen, hoppas jag.

I dag har jag haft fikabesök av M och hennes goa H, han är åtta månader och jisses vad det händer grejer  från Sveas snart fyra till hans åtta, häftigt!
Efter det gick vi en långpromenad med bebbemamman Anna och hennes söta N.

Nu på kvällen har jag bakat tårtabotten och minimuffins som ska frostas innan kalaset på söndag, då pappa P fyller år..

 nu ska jag ta mig an nattningen av min skatt..

kram & go natt

mer bilder från helgen

Utsikt på lördag..

Utsikt söndag..


La familia... Tripp    trapp    trulll

Inga kommentarer: