fredag 14 januari 2011

Fix och trix..

Min söta lilla skatt.. med lite go dreggel på hakan!! 
Har ju inte visat några kort från våran lugna och sköna men dock så trevliga nyår, så det kommer sen.


Hej fina fredag
Helt otroligt ytterligare en vecka snart till ända.
Nu är jag precis hemkommen efter en riktig långpromenad, så härligt. Så nu sitter jag här med frysens sista lussebullar och ett stort glas sojamjölk:) mamma lyx!

I går var jag iväg och träffade mor och syster, lite lunch och massa tjat.. väldigt väldigt trevligt.
Jag  fixade också det sista inför P´s födelsedag på söndag, så nu är det "inslaget" och klart.. he he jag vet att du läser:)


På kvällen körde vi julskakning eller vad det kallas och tömde huset på julen... trist tycker jag, men det är lite luftigt och härligt när de försvinner. Så nu är granen ute och stjärnorna i fönstren nere och jag tror att Svea tycker att nått inte är riktigt sig likt.. har ju som sagt hänt så otroligt mycket senaste månaden!!
Rullar från mage till rygg, ligger och tar tag i tårna, skrattar och verkligen konverserar på sitt egna lilla språk:)  otroligt rolig period nu...

I natt har vi haft oplanerade nattgäster så kvällen igår blev extra extra mysig!!
Trots att övernattningen berodde på något mindre roligt, men allt gick ju bra som tur var.. Så många tankar till underbara numera stora G som har hjärnskakning... fy fy fy

Hoppas ni alla får en fin fredag, ät nått gott. Vi ska äta oxfile med rotgrönsaker och pepparsås, längtar efter kött som bara den..

Kram från mig
Inte direkt någon charmant bil på mig men men...  Svea´s små lackskor skymtar fram!!

Förätt: Underbart god hummersoppa med hembakt örtbröd..

Champagne glas och rödvinsglas från Ittala, Essence heter serien.  Highballglas från Lexington.

söta som få..

La familia strax före tolvslaget..


Inga kommentarer: