söndag 30 januari 2011

Efter solväggen..

Här tillbringade vi några timmar i dag!


Hej lördagkväll

Hoppas ni haft en fin lördag?!! Vilket väder det har bjudits på idag.. strålande sol och blå himmel.
Vi startade dagen med en härlig långpromenad, stötte på fina A och hennes N på vägen hem så vi fick sällskap den sista biten, jätte trevligt!

Sedan gjorde vi premiär efter solväggen Z och J kom och hade köpt med sig semletårta:) och enligt mig den bästa från Hanna Larsson, Tack så himla god..Så  blev det semlepremiär också...
Svea sov gott i vagnen i många många timmar när vi satt och pratade, frisk luft gör gott!


 Dagens jag:) Min i år tio år gamla "goose" som förövrigt är det bästa plagg jag ägt..
 mina hjärtan..
Dagens goa Svea.. i "sit ups" ställning.. body & byxa från PoP och leopardisar och yllecardigan från HM..


Nu har vi precis sett klart Wall Street, riktig jätte bra.. se  den!

Sov gott  och dröm sött, kram från mig

1 kommentar:

z sa...

Åhhh!!! Äntligen kan jag kommentera. Men uppdatera dig snart. Saknar er! KRAM /Z