fredag 17 december 2010

Yllestrumpa yllestrumpa....

långkalsong    långkalsong... (remsan för att hitta rätt takt när man spelar trummor... nått sitter sen musiklektionerna:))



Hej fredag..
Hoppas ni njuter av att dagen och att det är fredag?? Ja om en vecka då har precis kalle anka gjort sitt för år...:)

I dag har vi haft moster G här på lussefika, jätte trevligt tack för "titten".
Innan det hann vi med en ganska lång men dock så isig promenad för jisses vad det bet i kinderna idag..

Ikväll hade jag tänkt att gå med på julbordet med P´s jobb, men bestämde mig i början av veckan att jag stannar hemma med grynet... (till mormors stora besvikelse!!) 
Hade varit jätte trevligt och super gott att få äta Julbord och få "piffa" sig lite men nu blir det kvällsmys med Svea istället, vilket är bättre än nått annat. Jag har beställt sushi som P hämtar upp efter jobbet (beställ ni också  www.happykitchen.se)  och så ska jag nog sätta sprätt på skumtomtarna (hel låda..) som vi fick förra helgen!!  Slurp...
Vi ska nämligen på lite julfest i morn så lite "fest" blir det ändå.

Hoppas ni alla får en fin kväll..

Kram från mig o Svea beabus

mina nya curlings.. bruna mocka


2 kommentarer:

Elise sa...

snygga skorna va=)
Hörs snart vännen!! kram Elise

Anna Charlott sa...

Tack.. behövs i den goa kylan!!
saknar dig, ses i jul:) kraaam