tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan..

Före dopparedan.. är det idag!!

Hej alla!
Hoppas ni har det bra i kylan.. här visade tempen -19 grader förrut.. brrr
Så promenaden till BVC förrut blev en biltur istället, vi har nämligen varit på tremånaders kontroll idag och det innebar ju även två sprutor!! Inge roligt tyckte Svea och inte jag heller som häll mig på lite avstånd och lät pappa P hålla skatten..
(inte riktigt min "gebitt" de där med sprutor och nålar..)

Men nu sover hon fortarande i bilstolen och verkar tycka att det är ok, fårse hur det verkar om ett par timmar. Har lite alvedon om det skulle bli ont och jobbigt!

Jag passar på att förbereda lite inför julhelgens utflykter, tvättar och packar lite smått.
Senare idag ska vi storhandla och den årliga skinkan ska inhandlas.. så ikväll blir det provsmakning på knäcke med världens goaste whiskysenap... 
Lite av helgkänsla idag eftersom P jobbar sista dagen idag före jul!
Imorgon står det lite på listan som ska hämtas och fixas, och senare på kvällen blir det lite julgrötmys med några vänner... 

Nu ska jag ringa och fixa en sak..

Ha en fin dag och ta de lungt, kram från mig


Ut på tur aldri sur...

Inga kommentarer: