torsdag 16 december 2010

I vinterskrud


Är ganska svårt att tänka sig att man för några månader sen låg här och solade.. hm och ännu värre att man badat i den nu snötäckta poolen!!

hoho Torsdag!

Redan slutet av veckan och det är faktisk helgen före jul snart..
Myysigt!

Idag har vi en innefixardag, vädret idag lockar inte och blåsten kändes lite väl mycket.
Så nu har jag gjort klart så vi kan posta åretsjulkort...(sista dagen naturligtvis -likt mig!!)
så snart ska vi sätta oss i bilen och lägga dom på lådan och passa på at göra ett annat ärende.

Igår hade vi en jätte härlig dag med mamma och syster på besök, vi hade först en heldag på stan med god lunch och fika och sen kom dom hem till oss.
Jag utträttade måånga "saker" igår så nu återstår bara två ynka klappar.. Och det får bli på lördag eller början av veckan.
Igår fick vi dom allra finaste och mest välgjorda kläder till Svea som jag någonsin sett, ska visa dom i ett annat inlägg.. Helt underbara och hade jag fått bestämma så hade det varit dopkläderna (är inte så förtjust i dopklänningar..hm) Men eftersom P har en i sin familj som gått i arv så är det självklart att vi ska ha den.
Vi har ingen dopklänning efter oss eftersom vi är döpta i små söta uppsydda "vanliga" klänningar, men preseneten igår blir det perfekta ombytet efter "akten"..:)

Nu sover vårt lilla gryn så jag ska passa på att packa lite kola..

kraam från mig


Dagens Svea.. hon verkligen följer och spanar nu!!

Inga kommentarer: