torsdag 3 maj 2012

Vad passar bäst i solenskenet.. Jo lite tillbakablick ifrån vintern!


Hej Torsdag!

Hoppas ni har det bra, antar att det är många liksom jag som sitter inne och insuper det vackra vädret.

Jag jobbar och Svea är på vanlig ordning på dagis, idag gjorde exakt som i går, en tjuvsovning. Vi vaknade 08.45.. Har verkligen inte behövt ställa klockan för att vara uppe i tid innan, men nu är det långsovning som gäller för Svea och då sussar ju jag också som ett litet barn:)
Antar att många timmar ute i friska luften gör sitt på min lilla skatt, sen har Svea dragit iväg rejält på längden så det är klart man blir lite trött då!

Igår tog jag på löparklaäderna och gjorde en "springhämtning" från dagis, till Svea´s stora lycka, hon älskar att åka i vagnen när jag springer.
Vi stannade och plockade vitsippar som nu pryder bordet och ger extra vårspirits, härligt!
 Jag åkte senare till Sats för att köre deras rekordpass med utomhusTabata, 300 hurtiga människor stod uppradade och köre järnet. Otroligt härligt och bra pass, kommer nog köra det framöver på onsdagskvällar när tiden passar. För er som vill veta mer gå in och kolla här.

Idag blir det lite utomhuslek i lekparken efter hämtning och sedan är det (för mig) veckans höjdpunkt på tv, nämligen Revenge som är fantastiskt spännande just nu..

Nu är nog min lunchpaus slut!

ha en fin dag, kram från mig

Inga kommentarer: