måndag 7 maj 2012

Plattor och Tabata.

Hej där ute! Hoppas ni haft en fin start på veckan. Jag har varit på kvällskurs, väldigt bra och lärorikt. Men oh my.. Att ha huvudet klart sent på kvällen var inte lätt kan jag lova!! Att sitta ner och lyssna i tre - fyra timmar var inte igår, Men man kommer nog snart in i det igen. Min dator chabblar lite ( igen..) så det blir ett inlägg från mobilen, ganska trist måste jag säga utan bilder! Har varit en ganska effektiv dag och jag hann även med mitt första lunchpass på länge. Körde utomhusTabata, så fruktansvärt jobbigt, men kroppen behöver nog en sådan genomkörare Lite då och då.. Vi har även bestämt oss för vilka plattor de blir i inglasningen, lånade hem fem alternativ och valet var inte jättesvårt. Nu ska jag krypa ner i sängen, sov gott. Kram från mig

Inga kommentarer: