fredag 4 maj 2012

On the catwalk..

En skotokig liten tjej har vi fått, att gå i mina skor är det bästa som finns.


Hej Majfredag.

Då är vi inne i Maj månad och det är nu det brukar gå undan.. Avstamp inför sommaren.
Jag tycker att Maj eller tiden mellan Hägg och Syren är den absolut finaste och bästa sommartiden, slutet av månaden och en bit in i Juni sen kan det gärna få bli höst och vinter igen.. är nog ganska så ensam om den tanken men är man vinter människa så är man.

Idag väntar vi fikabesök av mina föräldrar i eftermiddag när Svea kommer från dagis, vi ska hinna baka muffins innan det har jag tänkt, Blåbärsmuffins med crumble.. gott!

Framför oss ligger en helt oplanerad helg och det känns fantastiskt!
Vi ska försöka rodda lite i möbeldjungeln till våran planerade inglasning, och det är inte lätt ska jag säga. Ska visa vilken inglasning vi valt i ett annat inlägg.

Ha en fin fredag, jag ska njuta av mitt lilla gryn hela helgen och följa hennes önskemål (till viss del..:)
Kan tänka mig att det blir ganska mycket "gynga" och "attna" blommor..


Kram från mig


1 kommentar:

Villa Tallbacka´s Home sa...

denna bakelse i dessa ridbyxor, va!? Hur go ä man inte!!!!?:) Love you Svea bea bus!!!!

Kram från moster!