måndag 29 november 2010

Svea & advent

Det här kortet använde vi till tackkort för uppvaktning på våra födelsedagar..
Den duktiga fotografen finns med på kortet längs ner!!




Hejsan!!

Nu är det nog dags för en rejäl uppdatering.. Var ganska längesedan nu!!

Ja veckorna har gått och det har hunnit bli advent, årets bästa tid enligt mig.. fullkomligt älskar Julen och allt därtill.
Så här har det pyntats och fejjats och nu lyser våra vita stora stjärnor i fönstren, och massa vita hyacinter och amaryllisar har inhandlats.
Och för er som inte vet.. så har vårat hjärtegryn fått ett namn:)
Svea   Karolina
Svea efter min farmor och Karolina efter P,s gammelmormor.. så nu är nog skatteverket äntligen nöjda:)

Det skulle bli så mycket text om jag skulle uppdatera er så jag kommer lägga ut det i bilder istället..
Men det får bli i morgon för idag får det bli lite advent & julbilder för att få lite stämning, dock är bilderna från förra året..







Julfirande hemma hos mor & far.. Väldigt förväntansfulla barn!


Världens goaste och duktigaste fotograf, nämligen Engla..

Idag har vi varit ute på en härlig långpromenad, vilket väder det har varit.. kallt men otroligt vackert.
Jag kör superunderställ och Klättermusen byxor och Svea kör ylleunderställ och dubbla mössor, varmt och skönt blir det då!!

Nu ska jag natta en trött tjej, Lycka!

Kram från mig

1 kommentar:

Elise sa...

Tusen tack för det fina kortet på dig å Svea =) Kul att se mer bilder av er, som jag har längtat!! Stora kramar Elise