tisdag 2 november 2010

Bruka..




Hej tisdag eftermiddag!

Vilken riktig höstdag det har varit idag.. skönt att man då bara kan vara inomhus och mysa!
Vi har haft en jätte rolig dag oavsett.. vi har haft besök av min Oslo A som var på genomresa:) åhh jisses va roligt det vara att träffa henne igen!! Vi bodde ihop hela Oslo tiden.. så det finns lite att prata om!
Så roligt att få lite ny "inputt" och ny energi för det får man verkligen av henne. Skatten fick så fina presenter: fiskbensstickade strumpbyxor och en annabody.. Tack!

Nu ska jag snart slänga mig i bilen och åka till Bruka eller Rum & Kök, de ska tydligen stänga sin butik här tyvärr!! så jag ska köpa nått fint för mitt presentkort jag fick när jag fyllde år. Har riktat in mig på Brukas egna stengods tallrikar (de avlånga) hoppas hoppas att de finns kvar.


Helgen som gick var vi hemma hos min familj, jag och grynet åkte på torsdag och pappa P kom efter jobbet på fredag.. Det är så mysigt att åka hem och verkligen va där i några dagar.
Många promenader och fikastunder har det blivit.. På lördag eftermiddag var det kalas hos syster K där vi även stannade tills sent och såg på den "nya" terror på elm street (stavas det så??) riktigt riktigt värdelös..

Hoppas ni har det bra, var rädda om er

Stor kram från mig

Jag & fina A för några år sen:)) tror minsannn att det var Stravinskyfest (en mindre lyckad sådan..he he)

Inga kommentarer: