tisdag 19 oktober 2010

Premiär..

Hej alla fina!

Hade en jätte rolig kväll igår med mamma på besök, även P´s mamma & pappa kom så det blev verkligen en spontan rolig kväll!

Ja i dag ska vi göra en liten premiärtur ner på sta´n.. Vi ska träffa bästa M och hennes charmtroll H för en förmiddagsfika och sen ska vi byta lite kläder till större storlekar så att vi verkligen hinner att använda allt det fina som skatten har fått!! Ska bli så  mysigt att ses på stan..
Ska också göra lite uträttningar, men kan tänka mig att bebisavdelningarna kommer få mest fokus?? Men två saker ska jag ha med mig hem: en agenda/ kalender och den nya boken av Denise Rudberg, hon har äntligen skrivit en krim och det kan nog inte bli fel..


Här har det varit en skön morgon, gick upp vid sju och åt frukost ihop med P så skönt att sitta länge och läsa tidningen och tjata lite.. måste säga att det är lite mysigt när det fortfarande är mörkt när man går upp:)) får liksom liiite julkänslor då!! På tal om det guud va jag längtar till december och advent..

Nä nu ska jag fixa mig själv innan våran skatt vaknar, ha en bra & fin dag och sätt på er stövlarna och gå ut..

kram från mig

Inga kommentarer: